healthlove.blogg.se

Här kan ni följa träningstips, hälsosamma recept, hälsotips och även bra tips inom skönhet! Så love health and stay fit!

Årets fräschaste dofter!

Kategori: Allmänt

Då var vi tillbaka med ännu ett inlägg, denna gången kommer det som enligt rubriken handla om årets fräschaste dofter för både män och kvinnor!

Är det något som alla gillar så är det självklart att dofta gott, men hur ska man veta vilken parfym man ska välja när det finns så otroligt många att välja mellan?
Man vill ju gärna uppgradera sig lite ibland, man kanske inte känner att man vill ha samma parfym som man köpte för 30 kr på någon Ica-butik när man var 14 haha, nä men skämt åsido.
Parfym är något jag älskar och jag använder det dagligen, jag har många olika märken och allt från fruktiga och söta dofter till lite mer kryddiga.

Men något jag alltid gör är att jag hänger med i dem olika trenderna inom parfym, jag testar alltid dem nya dofterna som kommer ut och det jag ska göra här idag är att jag ska visa er 2016 fräschaste dam samt herrparfym!

Jag tänkte att vi börjar med damparfymen

Safari For Women by Ralph Lauren

Safari är den trendigaste damparfymen år 2016, det är en blommig parfym, väldigt feminin.
Den passar utmärkt både till vardags som till fest, det är en väldigt självsäker parfym och med denna kan du lätt uttrycka din tuffa sida med en doft som har en exotisk aura!
Den har inslag av mandarin, hyacint, ros, lilja och iris.
Förutom att det är en självsäker doft så skapar den även en känsla av frihet!
En perfekt parfym att ha som sin signatur doft i sommar, inte för stark och inte för mild, utan helt perfekt!
Det är absolut den fräschaste doften för kvinnor år 2016!
 
 
Nu går vi vidare till herrparfymen
 
 The One For Men by Dolce&Gabbana
 
The one för män är absolut den fräschaste och trendigaste parfymen för män år 2016!
Med en sensuell och elegant doft som är modern, så är det samtidigt en tidlös klassiker.
Parfymen är förförisk och karismatisk.
Mannen som bär denna parfym lär inte passera obemärkt förbi, utan denna ljuvliga doft lämnar ett härligt spår av en elegant parfym som är både modern och klassisk med en orientalisk kryddig doft som skapats ur den harmoniska blandningen av kryddigt och träiga noter.
Den har även inslag av apelsinblomma och kardemumma som gör den maskulin och varm, ett perfekt val som en gåva till någon eller till sig själv inför 2016.
Med The one for men så lär du absolut känna dig riktigt fräsch och trendig!
 
 

Jag kan ju säga att safari står högst upp på min önskelista inför min födelsedag!

Det bästa är att man behöver inte betala dem dyra priserna som är i butikerna, som t.ex jag som alltid önskar mig dem nya dofterna varje år, för att kunna ha dem på sommaren och vill gärna sen ha lite nya kryddiga dofter till hösten/vintern, då går jag in på parfym.se, det är den absolut bästa och billigaste parfymsidan på nätet, som den parfymjunkie jag är så har jag kollat runt många gånger och det finns inget som slår parfym.se i varken priser eller service!
Plus att dem har alltid de trendiga och fräscha dofterna, det var längesen jag köpte en parfym i butik och betalade fullpris kan jag säga haha.

Så om ni som jag också vill köpa riktigt bra parfymer till suveräna priser, så kommer länken finnas över detta inlägget så kan ni kika in där!
 
Ha en fortsatt bra kväll nu allihopa så hörs vi snart igen!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: